Adana Local SEO Rehberi: Yerel SEO Nedir ve Nasıl Yapılır

Adana Local SEO Rehberi: Yerel SEO Nedir ve Nasıl Yapılır 1025 321 Adana Google SEO

Adana Local SEO Rehberi: Adana Yerel SEO Nedir ve Nasıl Yapılır

Adana Local SEO Hizmetleri ve Adana Yerel SEO uygulamaları ile bırakın müşterileriniz sizi bulsun! Bizi aramak için lütfen çok geç kalmayın. Çünkü biz müşterilerinizin sizi sadece Google’da görüntülemesini değil sitenize girip sizi hemen aramasını da sağlıyoruz.

Adana Local SEO Hizmetleri ve Adana Yerel SEO Uygulamaları

Adana Local SEO neden önemli? Müşterilerinizin %86’sı yerel işletmeleri bulmak için arama motorlarını kullanıyor. Yerel aramaların %76’sı telefon çağrısı ile sonuçlanıyor. Yerel aramalar ise yerel satışlara yol açar.

LOCAL SEO

Adana Local SEO Uygulamaları Nedir?

Adana SEO Hizmetleri ve Adana Yerel SEO uygulamalarımız ile hedef kitleniz tarafından daha görünür olacaksınız. Bu önemli. Çünkü Google’ın birinci sayfasındaki en iyi 3 web sitesi aranan kelimedeki tüm trafiğin %61’ini alıyor. Rakiplerinizin internetten sadece google aramalarında ne kadar iş aldıklarını hayal edebiliyor musunuz? Siteniz orada değilse, çevrimiçi pazarda rekabet etme ve bir sonraki seviyeye geçme şansınız kalmaz!

Web siteniz bugün google’ın tepesinde mi? Öyle olsaydı şuan bu sayfada olmazdınız zaten. Rakiplerinizi sürekli google’ın en üst sıralarında görmekten bıktığınızı düşünüyoruz?  Sahanın dışında yedek kulübesinde beklerken kimse size pas atmayacaktır. Ve bunu bilmek yani tüm trafiğin ve potansiyel müşterilerin rakiplerinize gidiyor olması sizi hasta hissettiriyordur. İşte bu histen kurtulmak organik olarak google’da ilk sıralarda yerinizi almak için bu hizmetimizi kullanmalısınız.

Yerel SEO, işinizi online pazarlamak için etkili bir yoldur, çünkü mallarınızı ve hizmetlerinizi tam olarak onları ararken yerel müşterilere tanıtmanıza yardımcı olur.

Örneğin, bu web sayfasını ‘Adana SEO’ veya ‘Adana Yerel SEO’ hizmetleri için arama yaparak buldunuz.

Milyonlarca müşteri, aradıkları mal ve hizmetleri sunan en iyi işletmeleri bulmak için her gün yerel aramaları kullanır. Mobil kullanımın ve hareket halindeyken aramanın hızla artması, yerel optimizasyonu çeşitli işletmeler için önemli bir odak noktası haline getirmiştir.

Yerel SEO pazarlaması, konum tabanlı aramalardan trafik oluşturmak için bir web sitesini – ve tek tek sayfalarını – optimize etme işlemidir. Bunu diğer tüm illerdeki hatta ilçelerdeki müşterilerimizin bölgesel arama kriterlerini de hesaba katarak uyguluyoruz. Genel SEO, Local SEO, Yerel SEO, Bölgesel SEO, Mahalli SEO adına ne dersek diyelim hedefi müşterimiz belirler. Biz o hedefe sahip olmak istedikleri yeni müşterilere odaklanırız.

7 Adımda Adana Local SEO – Arama Motoru Optimizasyonu

Adana SEO Hizmetleri ve Adana Yerel SEO uygulamalarımız ile hedef kitleniz tarafından daha görünür olacaksınız. Bu önemli. Çünkü Google’ın birinci sayfasındaki en iyi 3 web sitesi aranan kelimedeki tüm trafiğin %61’ini alıyor. Rakiplerinizin internetten sadece google aramalarında ne kadar iş aldıklarını hayal edebiliyor musunuz? Siteniz orada değilse, çevrimiçi pazarda rekabet etme ve bir sonraki seviyeye geçme şansınız kalmaz!

Yerel arama motoru optimizasyonu (SEO) herhangi bir işletmenin performansının anahtarıdır. Yerel SEO kullanmak, web siteniz, mağaza önünüz veya hizmet alanınız için yerel bir kitleyi hedeflemenizi kolaylaştırır.

Doğrudan kitlenin dışındaki konumlardan müşterileri ve müşterileri çekmek için bir ihtiyaç olsa da, güçlü bir yerel SEO varlığı oluşturmak dijital pazarlama stratejinizin önemli bir parçası olacaktır.

Bu blog yazısında, yerel sıralamanızı yükseltmenin ve trafiği yerel bir hedef kitlenin içindeki bir siteye yönlendirmenin yedi yoluna bakacağım.

1. Yerel Anahtar Kelime Araştırması

Anahtar kelime araştırması yapmak, ulaşmaya çalıştığınız anahtar kelimeler tarafından kullanılan en alakalı anahtar kelimeleri hedeflemenize yardımcı olur. Örneğin, avukatlar, avukatlar, avukatlar, hukuk firmaları ve hatta avukat firmalar olabilirler.

Avukatların ve avukatların aynı şey olup olmadığı önemli değil, sadece hedef kitlenizin onlara ne ifade ettiği önemlidir. Belirli bir alandaki müşteriler ‘avukatlar’ ararlarsa, web sitenizde avukat olarak adlandırmak, bu terimler için organik olarak görünmenize yardımcı olmaz.

Yer hedefleme de, optimize edilecek belirli alanları belirlemenize yardımcı olacağından, anahtar kelime araştırmalarına dahil edilmelidir. Hedef kitleniz belirli bir kasabada bir hizmet ararsa, tüm bir ilçeyi hedeflemek ve görmek mümkün değildir.

Örneğin, Adana merkezli bir emlakçı,  ‘Emlakçı Adana’ arama terimini hedefleyebilir. Adana Satılık Ev, Adana Kiralık daire, gibi arama Ancak, Adana’daki ilçeleri de hedefleyebilir.

Ayrıca, farklı hedefleme ayarları kullanılırken yere özgü aramalar aramak mantıklı olabilir.

2. Yerel Açılış Sayfası

Bir açılış sayfasını yerel SEO için optimize etmek, aşağıdakileri kullanarak belirli bir yeri hedefleyen bir sayfa oluşturmak anlamına gelir:

  • Anahtar kelimeler
  • Görüntüler
  • Talimatlar
  • Yerleşik Google Haritalar
  • Optimize edilmiş meta veriler
  • Başlık etiketleri
  • Kullanıcı tarafından oluşturulan içerik
  • Sosyal medya bağlantıları
  • Harekete geçirici mesajlar

Yerel bir açılış sayfası nedir? Örneğin, işletmenizin Adana’da faaliyet gösterdiğini ve ilçelerine dağılmış çeşitli ofisleri olduğunu varsayalım. Bu ofisler yerinde hizmet sunmaktadır, bu nedenle her ofisin sitede özel bir sayfası olacaktır.

Search Volume Trends

Search Volume Trends

Bunlar, yerel SEO açılış sayfalarınızdır, çünkü bu belirli ofisler hakkında belirli bilgilerin reklamını yapmaktan başka bir amaca hizmet etmezler. Yerel anahtar kelimeler, bölgesel bilgiler, haritalar, yol tarifleri, iletişim bilgileri ve çok daha fazlası için optimize edilebilirler.

3. Google My Business

Google My Business (GMB), organik trafiği web sitesine yönlendirmek isteyen herhangi bir yerel işletme için temel pazarlama aracıdır. İşletmelere, iletişim bilgileri, çalışma saatleri, fotoğraflar ve müşteri yorumları gibi belirli ayrıntılarla Google arama sonuçlarındaki varlıklarını yönetme gücü verir.

Google Business

Google Business

Google My Business girişinizi optimize etmek, yerel SEO stratejinizin temelini oluşturmalıdır. Arama motorları, kullanıcıların web üzerindeki yerlerini bilir, yani “yakınımdaki emlak acenteleri” gibi aramalar, potansiyel olarak aşırı kalabalık bir pazarda birbirleriyle rekabet eden şirketler için son derece değerli bir alan haline gelmiştir.

Neyse ki, bu aracı tam potansiyeline kadar kullanabilmemizin birkaç yolu var. Ancak, bazılarına ulaşmak diğerlerine göre daha zor olabileceğinden, hepsi basit bir yelken değildir.

Örneğin, müşteri incelemeleri büyük ölçüde bir şirketin sağladığı hizmet kalitesine bağlıdır, yani GMB profilinde kalan incelemeler büyük ölçüde işletme kontrolünün dışındadır. Öte yandan adres, Google My Business hesabını yöneten kişi tarafından kararlaştırılabilir ve bu nedenle doğru ve güncel olmalıdır.

Bununla birlikte, kullanıcı girdisini içeren herhangi bir şeyde olduğu gibi, insan hatası genellikle bir faktördür. Bu, açılış saatleri, telefon numaraları, URL’ler vb. Söz konusu olduğunda tutarlılıkların mevcut olduğundan emin olmamız gerektiği anlamına gelir. Google My Business profilinin nasıl oluşturulacağı hakkında daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayın.

4. NAP

Tutarlı bir NAP’ye (ad, adres ve telefon numarası) sahip olmak yerel SEO için hayati önem taşır. Bunun nedeni, girdiğiniz ayrıntılar internette başka bir yerde bulunanlarla eşleşmiyorsa, tümüyle optimize edilmiş bir Google My Business profili oluşturmak için tüm sıkı çalışmaların bir anlamı yoktur.

Aslında, Google bu tutarsızlıkları bir şeyin doğru olmadığını gösteren bir işaret olarak alabilir ve yerel arama sonuçlarında siteyi cezalandırabilir. Dahası, müşterilerinizin yanlış adreste bulunmasını veya eski bir telefon numarası aramasını istemezsiniz. Olumlu bir kullanıcı deneyimi, yüksek arama sonucu sıralaması elde etmek kadar önemlidir.

NAP için en iyi uygulama hangisidir? Mümkünse, Google’ın kralı olduğu için her şeyi GMB profilinizde bulunan bilgilerle eşleştirin! Bu, bir telefon numarasının yalnızca aynı numaralarla değil, aynı biçimde görüntülenmesini de içerir. Örneğin, 0530 786 66 30 diğer alanlarda 0530 786 66 30 olarak görüntülenmemelidir.

5. Yerel Link Oluşturma

Yerel bağlantı oluşturma, açılış sayfanıza, zengin snippet’lerden harita paketine kadar yerel arama sonuçlarında en iyi sıralamaları elde etmek için gereken ekstra desteği verecektir. En iyi uygulama, ticari işlemlerinizle aynı konumdaki alakalı, yetkili web sitelerinden bağlantılar elde etmektir. Bu en iyi uygulamaların dışında dolaşmak için hiçbir neden yoktur, çünkü bunu yapmak bir Google cezasına yol açabilir.

Doğal olarak, iyi ve kötü bir bağlantı arasındaki fark, söz konusu işletmeye bağlı olarak değişir, ancak tamamen kaçınılması gereken bazı siteler vardır . Bu sitelerden bağlantı elde etmek kolay olsa da, Google’ın Penguen algoritması şartlarını ihlal edebilir ve site cezalarına yol açabilir.

Yerel bağlantılar oluşturmaya çalışıyorsanız, çabalarınızı işletmenizin faaliyet gösterdiği sektörle doğrudan alakalı veya kullanıcıya değer katan sitelere odaklamak istersiniz. Siteler kullanıcı için değerli değilse, onlardan kaçınmak en iyisidir. Sonuçta, kanıtlar SEO’nun ‘önce kullanıcı’ hakkında giderek daha fazla hale geldiğini gösteriyor.

Son olarak, tüm yerel bağlantı kurma yerel açılış sayfası göz önünde bulundurularak yapılmalıdır, yani edinilen tüm bağlantılar trafiği sitenin ana sayfasına değil, yerel açılış sayfasına yönlendirmelidir. Oyunun amacı, yerel aramalarda iyi sıralamak istediğiniz sayfaya bağlantı suyu ve otorite sağlamaktır.

6. Yerel içerik oluşturma

Adana’daki işletmeniz için Yerel SEO stratejinizin bir parçası olarak içerik oluşturmak söz konusu olduğunda, oluşturulan tüm içeriğin hedef kitleye bir yarar sağlaması çok önemlidir. İnternet üzerindeki tüm alakalı kitleleri hedefleyen içerik ana site için harikadır, ancak yerel içeriğin bundan daha fazla belirtilmesi gerekir.

Önceki bir yerel emlakçı örneğime geri dönersek, belirli şehirlerdeki kitleleri hedefleyen içerik, ‘Adana okula yakın kiralık ev’ gibi bir şeye benzeyebilir. Bu içerik, okullara gitmek için en iyi alanları göz önünde bulundurarak taşınmak isteyen herkese hitap edecek. Ve bu yöntem ilçe ve mahalle bazında da uygulanabilir. 

Uzun kuyruk anahtar kelimeleri içerik için idealdir, çünkü bunlar dönüşüm hunisinde daha aşağı olan kullanıcılardan daha fazladır ve genellikle daha yüksek sıralamaya sahip olmaları daha kolaydır.

Örneğin, ‘Dijital pazarlama küçük işletmeme nasıl yardımcı olacak?’ ‘Dijital pazarlama nedir?’ için arama yapanlara kıyasla daha iyi bir trafiğe yol açacaktır.

Dahası, ikinci soru, Google’ın arama sonuçlarında sağlayabileceği üst düzey bir yanıtla yanıtlanabilir. Bu, kullanıcının arama sonuçlarında bir web sitesini ziyaret etmesine gerek kalmadan sorusunun yanıtını bulabileceği anlamına gelir.

Snapchat Google

Snapchat Google

Ancak ilk soru, basit bir evet veya hayır cevabı değildir, yani kullanıcıların daha ayrıntılı bir cevap bulmak için yeni bir sayfayı tıklamaları daha olasıdır. Anahtar kelime araştırması, yerel, uzun kuyruk içerik fırsatlarını belirlemek için idealdir.

Google’ın, ilk sorguyla ilgili yanıtlar sağlayan ‘Kişiler de Sor’ özelliği, yerel içerik stratejinize dahil edilecek konuların belirlenmesine yardımcı olabilir.

7. Şema İşaretlemesi

Şema işaretleme Adana Local SEO için ideal bir son dokunuştur. İncelemeler, iletişim bilgileri ve daha fazlası gibi bilgileri ekleyerek Zengin Snippet’lerinizin kalitesini artırabilirsiniz.

Yapısal Veri Test Aracı

Yapısal Veri Test Aracı

Schema ile bir web yöneticisi, bir web sitesinin belirli sayfalarını, sayfanın amacını belirlemeye yardımcı olmak için ek bilgi parçalarıyla etiketleyebilir ve tarayıcı botlarının sayfada göreceklerine bir bağlam ekleyebilir. Örneğin, bir adres ‘adres’ olarak etiketlenebilir, bir ad ‘sayfa yazarı’ olarak etiketlenebilir ve bir etkinlik ‘etkinlik’ olarak etiketlenebilir…

Tüm bunların amacı, Google’ın sitenizi anlamasına yardımcı olmak ve bunun için bazı çalışmalar yapmaktır. Google botları web sitenizdeki belirli verileri arıyor ve Şema işaretlemesi, ona tam olarak nereye bakacağınızı ve verilerin tam olarak ne anlama geldiğini söyleme şansı veriyor. Sitenize yerel şema işaretlemesi uygulamanıza yardımcı olacak kullanışlı küçük bir kılavuz.

Adana Google Arama Motoru Optimizasyonu Geliştirme, Destek ve Eğitim Ajansı

Biz pazarlama ve tasarım dünyasının yeni nesliyiz. Ayrıca farklı olmaktan da korkmuyoruz. Freelance Google SEO Uzmanı, WEB tasarımcı, UX Tasarım Uzmanı ve grafik tasarımcılarından oluşan Adana Google SEO hizmeti veren profesyonel bir ekibiz.

Gizlilik Tercihleri

WEB sitemizi ziyaret ettiğinizde, tarayıcınız aracılığıyla bilgileri genellikle çerez şeklinde olmak üzere belirli servislerden saklayabilir. Burada Gizlilik tercihlerinizi değiştirebilirsiniz. Bazı çerez türlerini engellemenin WEB sitemizdeki deneyimlerinizi ve sunduğumuz hizmetleri etkileyebileceğini belirtmek gerekir. Gizlilik Tercihleri hakkında detaylar için tıklayın.

Kabul etmemem durumunda ne olur?

Çerezleri kabul etmemeye karar vermeniz durumunda, bu WEB sitesinin belirli özellikleri görüntülenemeyebilir ya da doğru çalışmayabilir. Bu da WEB sitemizde yapacaklarınızı sınırlar ve tasarım ve kullanıcı deneyimi üzerinde etkiye sahip olabilir.

Performans ve güvenlik için Cloudflare
zorunlu
Özel içeriği etkinleştirmek
Google Analytics izleme kodu.
Google Fonts.
Google Maps.
Video embeds.

Web sitemizde en iyi deneyimi elde etmek için lütfen çerezleri kabul ediniz.
Call Now Button
Merhaba! Ben Semra Köylü Hoşgeldiniz! Ulaşmak için lütfen çevrimiçi formu doldurun. Sizden haber almak için sabırsızlanıyorum..
GSM ve WhatsApp: 0530 786 66 30