Dijital Pazarlama Kampanya Planlama

Dijital Pazarlama Kampanya Planlama servisimiz, uyumlu bir strateji geliştirmenize yardımcı olacaktır.

Dijital pazarlamanız daha düşük maliyetli ve daha verimli olabilir, size zaman ve para tasarrufu sağlamanıza yardımcı olur - ihtiyacınız olan şey birleştirilmiş bir yaklaşımdır.

Dijital Pazarlama Kampanya Planlama

Dijital kampanya planlama servisimiz, uyumlu bir strateji geliştirmenize yardımcı olacaktır.

Dijital Pazarlama Kampanya Planlama – işinizi büyütmek için tasarlanmış kampanyalar üretiyoruz

Rekabette öne çıkacak birleşik çevrimiçi pazarlama kampanyaları oluşturmak, farklı kanalların nasıl etkileşime girdiğini, birlikte çalıştığını ve birbirini nasıl desteklediğini anlamayı gerektirir.

Dijital pazarlama çabalarınıza yönelik bu birleşik yaklaşım, ürün veya hizmetiniz için olası satış yaratma şansını en üst düzeye çıkarır. Ayrıca uzun vadeli müşteri deneyiminizi geliştirmenize ve müşteri tabanınızı büyütmenize yardımcı olabilir.

Dijital bir strateji geliştirmek , hedef kitlenizin ve potansiyel müşterilerinizin tanınmasını, çevrimiçi olarak nerede bulunabileceklerini ve önemli olarak hangi metriklerin başarıyı belirleyeceğini keşfetmeyi gerektirir.

biraz sohbet edelim
Hızlı bir sorunuz varsa veya bir sonraki projenizin ayrıntılarını konuşmak istiyorsanız, size yardımcı olabiliriz.

Çok etkileyici ve ölçülebilir sonuçlar elde etmek için birlikte çalışan yaratıcı, profesyonel ve çok yetenekli bir ekibiz.

HİZMET

WordPress Web

Esnek, ölçeklenebilir ve güvenli bir WEB sitesine ihtiyacınız varsa, WordPress geliştiricilerimiz kontrolü tekrar elinize alan bir çözüm sunabilir.

HİZMET

UX Tasarım

WEB sitesi tasarım ve geliştirme sürecimiz işbirliğine dayalıdır. UI/UX tasarım uygulamaları, ihtiyaç ve isteklerinizle oluşturulur.

Rekabette öne çıkacak birleşik çevrimiçi pazarlama kampanyaları oluşturuyoruz

İş hedeflerinize yanıt veren dijital pazarlama kampanya planlama

Kapsamlı çevrimiçi pazarlama planlaması, hedeflerinizi, rakiplerinizi, hedef kitlenizi ve pazar fırsatınızı analiz eden bir araştırma temeline dayanır.

Bu bilgi ile mesajlaşma ve metrikler oluşturulabilir. Sonuç, başarıyı değerlendirmek ve hesap verebilirlik sağlamak için yön, yapı ve ölçüme sahip bir çevrimiçi pazarlama stratejisidir. Kampanya planlamamız genellikle aşağıdaki gibi özellikler üzerine kuruludur:

  • Müşteri kimlikleri – müşterileriniz kimler ve ne yapıyorlar? Onlara ulaşmanın ve onlarla iletişim kurmanın en iyi yolu nedir? İhtiyaçlarını belirleyebilir, tahmin edebilir ve karşılayabilir misiniz?
  • Rakipler – rakipleriniz kimler ve sizi onlardan ayıran nedir? Sektörünüz içinde kendinizi onların üzerinde nasıl konumlandırabilirsiniz?
  • Kanallar – müşterilerinizi hedeflemek için hangi dijital kanallar en iyi olurdu? Daha da geliştirilebilecek mevcut kanalları kullanıyor musunuz?
  • Kilit Performans Göstergeleri – kampanyanız için başarının temel göstergeleri nelerdir? Yatırım getirisini belirlemek için neyi takip etmeli ve ölçmeliyiz?

Keşfet, Belirle, Uygula

Ismarlama çevrimiçi pazarlama kampanyaları, aşağıdakileri içeren özelliklerle geliştirilebilir ve başlatılabilir:

  • Araştırma ve kıyaslama
  • Rakip inceleme
  • Metrik seçimi ve tahmini
  • Anahtar kelime araştırması
  • Pazar fırsatı analizi
  • Arama fırsatı analizi
  • Çevrimiçi pazarlama planı

Çok kanallı bir dijital pazarlama planı mı planlıyorsunuz? Lütfen bugün 0845 450 2086 numaralı telefondan bize ulaşın, ekibimizin bir üyesi size memnuniyetle yardımcı olacaktır.

Destekten Güvenliğe Her Şey İçin Çözümlerimiz Var!

Barındırma ve güvenlik, bakım ve müşteri desteği dahil olmak üzere WEB tasarım alanındaki her şeye hakimiz. Bu, tüm WEB sitesi ihtiyaçlarınız için bir iş ortağınız ve tek bir iletişim noktanız olduğu anlamına gelir, böylece WEB sitenizin istikrarlı, güncel ve iyi destekleneceğini bilirsiniz.

Uzman Bilgi veya Geliştirme Becerileri Olmadan Sitenizi Kendiniz Yönetin!

Dijital ortağınız olarak, sizi anlıyoruz. İş sahiplerinin çoğu, dahili ekiplerinin daha fazlasını yapmasını sağlayarak dijital başarıyı artırmaya ihtiyaç duyuyor. Bu nedenle, ürettiğimiz WEB sitelerini, uzman bilgi veya geliştirme becerileri olmadan düzenleyebileceğiniz kolay bir içerik yönetim sistemi ile sunuyoruz.

Dijital Pazarlama Kampanya Planlaması SSS

Sonuçları görmek ne kadar sürer?

Her kampanya farklıdır ve sonuçlar sektörünüzün ne kadar rekabetçi olduğuna ve mevcut pazarlamanızın ne kadar iyi performans gösterdiğine göre belirlenir.

Bununla birlikte, ücretli pazarlamanın ( PPC, görüntülü reklam ve sosyal medya reklamcılığı gibi ) hemen sonuç vermeye başlamasını bekleriz.

Organik pazarlamanın sonuç yaratmaya başlaması biraz daha uzun sürebilir. Bu, arama motorları ve arama sonuçları için bir açılış sayfasını optimize etme veya bir parça içerik pazarlaması gibi stratejileri içerir.

Çok kanallı ve çok kanallı pazarlama arasında bir fark var mı?

Çok kanallı ve çok kanallı pazarlama arasındaki fark küçük ama farklıdır. Çok kanallı pazarlama, hedef kitlenizle birçok kanalda iletişim kurmayı amaçlamaktadır (örneğin, baskı, WEB sitesi, etkinlikler, paketleme vb.).

Çok kanallı pazarlama, farklı kanallar arasında kesintisiz hale getirmek için pazarlamayı optimize etme pratiğini ifade eder. Bu, müşterinin yalnızca etkileşimde bulunabilecekleri bir temas noktasına sahip olmaktan ziyade deneyim ve yolculuğun merkezine konduğu anlamına gelir.

En basit haliyle, çok kanallı “çok kanal” anlamına gelir. Çok kanallı “tüm kanallar” anlamına gelir.

Dijital pazarlama kampanyası için doğru kanalları nasıl seçersiniz?

Kampanyanız için doğru kanalları seçmenin en iyi yolu, seçimlerinizi müşterilerinize dayandırmaktır. Bunlara ulaşma olasılığı en yüksek olan kanallara en yüksek önceliği vermeniz gerekir. Bu, sektörünüze bağlı olarak değişecektir, ancak sizin için en uygun olanı bulmanın birkaç yolu vardır.

Kullanıcı kişilerinizi olası tarama alışkanlıkları vb. Açısından inceleyin ve ardından müşteri yolculuklarının her aşamasına nereden bakacaklarını tahmin edin. Ayrıca, rakiplerinizin kullanmak için kullandıkları kanalları da dikkate almalısınız. Amaçlarınızdan birinin kendinizi rakiplerinizin önüne yerleştirmek olduğunu unutmayın.

Hangi kanalların etkili olduğunu nasıl anlarsınız?

Yaptığımız her şey “Ölçebileceğiniz pazarlama” ifadesiyle destekleniyor. Bir kanalın pazarlama stratejiniz için ne kadar etkili olduğunu anlamanıza yardımcı olduğumuzda, her zaman net ölçüm verileri sunarız. Bu şekilde, hangi kanalların hedeflerinize en uygun olduğunu çözebilir ve en güçlü yatırım getirisini sağlayabiliriz.

Gerekirse, sizin için maksimum sonuçları elde etmek için bütçeleri yeniden tahsis edebilir veya artırabiliriz.

Hangi KPI’ları ölçmeliyiz?

Temel performans göstergeleri işletmeler arasında farklılık gösterir, ancak ölçebileceğimiz birkaç temel ve daha gelişmiş metrik vardır. Temel metrikler açısından sayfa görüntülemelerine, sosyal medya takipçilerine, e-posta listesi abonelerine ve artan marka bilinirliğine bakabilirsiniz.

Bunlar, dijital pazarlamanızın nasıl performans gösterdiğiyle ilgili daha doğru bir fikir oluşturmak için oluşturulan olası satışlar, dönüşümler, gelir ve yatırım getirisi gibi daha gelişmiş metriklerle birleştirilebilir.

Gizlilik Tercihi Merkezi

Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler biçiminde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı çerez türlerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Ancak, bazı tanımlama bilgisi türlerinin engellenmesi, site deneyiminizi ve sunabileceğimiz hizmetleri etkileyebilir.  Kullandığımız Tüm Çerezler

Çerez Bildirimi

İçeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sağlamak ve trafiğimizi analiz etmek için çerezler kullanıyoruz. Ayrıca sitemizi kullanımınızla ilgili bilgileri sosyal medya, reklamcılık ve analiz ortaklarımızla paylaşıyoruz.

Call Now Button0530 786 66 30