UX Tasarım

Kullanıcı deneyimi UX tasarım yaklaşımımız, kararların gerçeklere ve ziyaretçi ihtiyaçlarına dayanmasını sağlayarak kullanıcıları memnun eden deneyimlere yol açar.

UX Tasarım

Kullanıcı deneyimi UX tasarım yaklaşımımız, kararların gerçeklere ve ziyaretçi ihtiyaçlarına dayanmasını sağlayarak kullanıcıları memnun eden deneyimlere yol açar.

WEB sitesi performansını artıran UX tasarım (UX design) ve testi

Bir sonraki WEB sitesi tasarımınızı fikirlere dayandırmayın. Kullanıcı deneyimi UX tasarım yaklaşımımız, kararların gerçeklere ve ziyaretçi ihtiyaçlarına dayanmasını sağlayarak kullanıcıları memnun eden deneyimlere yol açar.

Müşterilerinizi memnun eden deneyimler

Çoğu zaman, WEB sitesi yeniden tasarımları bir tahminin, “yeni bir şey yapma arzusunun” ve neyin işe yaradığına dair kişisel görüşlerin bir karışımına dayanmaktadır. Ancak biz, verileri inceliyor, kullanıcı araştırması yapıyor ve bunu olumlu kullanıcı deneyimleri sunan dengeli bir yaklaşım için kurumsal hedeflerle harmanlıyoruz.

Başarılı bir WEB sitesi için planlama şart

Müşterilerinizin ihtiyaçlarına cevap veren bir WEB sitesine ulaşmak için planlama çok önemlidir. Bu planlama (veya Bilgi Mimarisi – IA  ), WEB siteniz için bir plan görevi görür ve tasarım ve inşa süreçleri başlamadan önce siteyi revize etmenize ve taslak oluşturmanıza olanak tanır. Bu bilgi mimarisini kullanıcılarla test etmek, yeni yinelemeler ve bununla birlikte, lansmandan önce bile gelişmiş bir kullanıcı deneyimi sağlayan doğal bir sonraki adımdır.

Bir dijital pazarlama ve danışmanlık firması olarak zengin ve ilgi çekici bir kullanıcı deneyimi elde etmenize yardımcı olabiliriz.

UX tasarım ihtiyaçlarınızda nasıl yardımcı olabileceğimizi görmek istiyorsanız bugün  iletişime geçin.

Kullanıcı Deneyimi (UX) tasarımı nedir?

Kullanıcı deneyimi (UX) tasarımı, kullanıcılara anlamlı ve alakalı deneyimler sağlayan ürünler oluşturma sürecidir.

Bu, markalaşma, tasarım, kullanılabilirlik ve işlev yönleri dahil olmak üzere ürünün edinilmesi ve entegre edilmesine ilişkin tüm tasarım sürecini içerir.

UX tasarım neleri içerir?

Kullanıcı deneyimi ( UX ) tasarımı , kullanıcılara anlamlı ve alakalı deneyimler sağlayan ürünler oluşturmak için ekiplerin kullandığı süreç tasarımıdır. Bu, markalaşma, tasarım, kullanılabilirlik ve işlev yönleri dahil olmak üzere ürünün edinilmesi ve entegre edilmesine ilişkin tüm sürecin tasarımını içerir.

Etkileşim için tasarlıyoruz

İşletmelerin günümüzün dijital dünyasında başarılı olmasına yardımcı olmak için sınıfının en iyisi dijital deneyimler oluşturan UX / UI tasarım ekibiyiz.

biraz sohbet edelim
Hızlı bir sorunuz varsa veya bir sonraki projenizin ayrıntılarını konuşmak istiyorsanız, size yardımcı olabiliriz.
HİZMET

Neden SEO hizmetlerimizi kullanmalısınız? ​

Bölgesel veya yerel işletmeniz için SEO hizmetleri mi arıyorsunuz ve potansiyel müşterileriniz tarafından arama motorlarında daha fazla görüntülenmek mi istiyorsunuz? Muhakkak ki cevabınız EVET. O zaman Bizi aramak için lütfen çok geç kalmayın. Çünkü biz müşterilerinizin sizi sadece Google’da görüntülemesini değil sitenize girip sizi hemen aramasını sağlıyoruz: Nasıl mı?

İnsan merkezli tasarım yaklaşımımız, müşterilerinizle empati kurmamızı, hassas noktalarını belirlememizi ve markanız veya ürününüzle ilgili deneyimlerini artıran UX tasarım çözümleri üretmemizi sağlar.

SSS Kullanıcı Deneyimi – UX Tasarım hakkında

UX Tasarım hizmetlerimizle ilgili hala sorularınız mı var? Endişeye gerek yok – müşterilerle yaptığımız görüşmelerde ve toplantılarımızda ortaya çıkan en sık konulara daha yakından bakın.

UX Tasarım hizmetlerimiz hakkında gelen sık sorular

Kullanıcı deneyimi ( UX ) nedir?

UX veya kullanıcı deneyimi, bir kullanıcı, bir ürün, sistem veya deneyim ile etkileşime girdiğinde meydana gelen her şeyi kapsar. Kullanıcı deneyimi tasarımı, bir sistemde yer alan temas noktalarının araştırılması, analizi ve tasarımı yoluyla bu deneyimi etkileme pratiğidir.

Etkileşim tasarımı ( IxD ) nedir ?

Etkileşim tasarımı (IxD), UX’in bir parçasıdır ve ziyaretçiler ile web siteniz arasındaki etkileşimin tasarımıdır. Bu beceri, tasarımcıların sitedeki her özelliğin nasıl kullanılması gerektiğini ve kullanıldığında ne olması gerektiğini tanımlamasını sağlar.

Bilgi Mimarisi ( IA ) nedir?

Tasarımcılar için Bilgi Mimarisi (IA) terimi, tasarım sürecinin, bağlamın ve içeriğinin uyumlu bir bütün oluşturmak için kullanıcıları ve paydaşları ile birleştiği kutsal kasedir. Basitçe söylemek gerekirse, IA, içeriği herkes için en mantıklı olacak şekilde düzenleme şeklimizdir.

Günümüzde bilgi mimarisi terimi, kendisini çok çeşitli disiplinlere ve muadillerine yayılan geniş bir terimdir. Özünde bilgi teknolojisi söz konusu olduğunda nispeten yeni bir disiplindir ve farklı anlamları vardır. Wikipedia’ya göre IA şunlara atıfta bulunabilir:

Paylaşılan bilgi ortamlarının yapısal tasarımı: Bulunabilirliği ve kullanılabilirliği desteklemek için web sitelerini, intranetleri, çevrimiçi toplulukları ve yazılımları düzenleme ve etiketleme sanatı ve bilimi . 

Dijital ortama tasarım ve mimari ilkelerini getirmeye odaklanan yeni ortaya çıkan bir uygulama topluluğu.

Web siteleri ve intranetlerde organizasyon, etiketleme, arama ve gezinme sistemlerinin kombinasyonu.

Bilgi açısından zengin sistemlerin içeriğine yönelik bir plan ve navigasyon yardımı.

Kullanılabilir verilerin (diğer adıyla bilgi) oluşturulduğu ve bu verilerin kullanıcıları için en yararlı veya deneysel olarak bütünsel bir şekilde tasarlandığı veya düzenlendiği bir veri mimarisi alt kümesi.

Bir web sitesinin bilgilerini / içeriğini / işlevselliğini, bilgi ve hizmetlerin kolayca kullanılabilir ve bulunabilir (web tasarımı ve geliştirmeye uygulandığı gibi) olmasıyla mümkün olabilecek en iyi kullanıcı deneyimini sunacak şekilde düzenleme uygulaması.

Bilgi Mimarisi’nin ( IA ) Kökeni nedir?

IA terimi, TED’in kurucusu Richard Saul Wurman tarafından 1976 tarihli “Bilgi Kaygısı” adlı kitabında icat edildi. Wurman kendi sözleriyle şöyle der:

“Bilgi mimarı, verilerin doğasında bulunan kalıpları düzenleyerek karmaşık olanı netleştiren kişidir.”

-Richard Saul Wurman, Bilgi Kaygısı (1976)

UX ve UI arasındaki fark nedir?

Kullanıcı Deneyimi, bir kullanıcının telefonuyla pizza siparişi vermesi gibi bir kullanıcının hedeflerine ulaşma kolaylığını ifade eder. Kullanıcı Arabirimi (UI), her dijital öğenin şekillerini, renklerini ve boyutlarını içerir. Genellikle, UX / UI hakkında birlikte konuşuruz, çünkü her iki süreç de genelde aynı ekip tarafından gerçekleştirilir.

UX Tasarım süreçleri nelerdir?

Bir UX tasarım süreci tipik olarak beş temel aşamadan oluşur:

  1. Kullanıcılarla empati kurun (izleyici hakkında bilgi edinme)
  2. Sorunu tanımlayın (kullanıcıların ihtiyaçlarını belirleyerek)
  3. Fikir (tasarım için fikir üretme)
  4. Prototip (fikirleri somut örneklere dönüştürmek)
  5. Test (tasarımın değerlendirilmesi)

İlk iki aşama (empati kurma ve sorunu tanımlama) genellikle “Kullanıcı Araştırması” şeklinde gruplandırılır – yani, hem kullanıcıların doğasını hem de bunun ihtiyaçlarını nasıl etkilediğini anlamakla ilgilidir. Her aşamada farklı araç ve yöntemler kullanılır.

UX Tasarım süreci ne kadar sürer?

Bu, projenin boyutuna bağlıdır, ancak son derece küçük bir UX işlemi bir ay kadar sürebilir. UX işlemi sırasında, en iyi sonuçları elde etmek için daima önceki ve mevcut durumun kontrolü, ölçüm, yeniden tasarımı, test ve yinelenen ölçümler yapılmalıdır.

UX Tasarım öncesi bizden beklediğiniz dökümanlar var mı?

Bize müşterileriniz, hedefiniz ve ürününüzün bulunduğu bağlam hakkında mümkün olduğunca fazla bilgi vermeniz önemlidir. Bu bilgileri daha sonra yeniden tasarımın başarısını ölçmek için kullandığımızdan, mevcut dönüşümler, ziyaret sayısı, cihazlar ve çözünürlükler hakkında doğru verileri sağlamanız çok önemlidir.

Gerçek kullanıcılarla test yapıyor musunuz?

Doğru. Bunu yapmamak için güçlü nedenler olmadıkça, tasarımı gerçek kullanıcılarla test etmek her zaman önemlidir. Bunu yapmak için, kodlanmadan önce yeni uygulamayı veya web sitesini taklit eden bir prototip kullanıyoruz. Bu şekilde hızlı geri bildirim alırız, size zaman ve para kazandırırız.

Bunun doğru çözüm olup olmadığını nasıl bilebiliriz?

Kullanıcı Deneyimi sürecinin önemli bir parçası prototip oluşturma ve kullanıcı testidir. Bu aşama, kullanıcıların geliştirme sürecine çok fazla kaynak yatırmaya gerek kalmadan kullanıcıların bir uygulama veya web sitesiyle nasıl etkileşime girdikleri hakkında bilgi verir. Bu şekilde, son sürümde tasarım ve işlevsellik ile ilgili ciddi sorunları öneriyor ve bunlardan kaçınıyoruz. Yeniden tasarlama işleminden önce ve sonra doğru ölçümle birlikte prototip oluşturma ve kullanıcı testleri, bize yeniden tasarımın işiniz üzerindeki etkisinin büyüklüğü ve etkisi hakkında doğru rakamlar verecektir.

Kod yazıyor musunuz?

Tabii ki yaparız! Ekibimiz, iyileştirme ve dijital dönüşüm ile ilgili tüm görevleri yerine getirmek için oluşturuldu. Geliştirme ekibi, prototipleri tamamen işlevsel bir uygulamaya dönüştürmekten sorumludur. Fikirleri çözümlere dönüştürerek etkileşim büyüsünü gerçekleştirmekten sorumludurlar.

SSS WEB Geliştirme

Bir WEB Geliştirme Projesi oluşturmak ne kadar sürer?

1 haftadan 3 aya kadar sürebilir. Süreç gerçekten projenin karmaşıklığına ve uzunluğuna bağlıdır.

Kullanıcı deneyiminde uzmanlarınız var mı?

Biz Kullanıcı Deneyimi uzmanıyız! İyi bir Kullanıcı Deneyiminin, müşterileriniz ile web siteniz arasındaki ilişkide sorunları ortadan kaldıran basit çözümler sağladığına inanıyoruz. Daha sorunsuz bir süreç, müşterilerinizin satın alma, paylaşma veya ilgi çekici olma gibi hedeflerini tamamlamak için daha hızlı ve kolay bir zamana sahip oldukları anlamına gelir.

Bir WEB geliştirmenin süreç aşamaları nelerdir?

Ekibimiz her zaman 4 aşamaya odaklanmaktadır: Analiz, UX tasarımı, kullanıcı testi ve geliştirme. Bunlar kullanıcılarla iletişimi geliştirmenin en iyi yolu olduğundan, yalnızca bu aşamaların önemini anlayan şirketlerle çalışıyoruz. Yaptığımız her üründe bu 4 aşamayı takip ederek, her işletmenin ihtiyaçlarına uygun bir ürün oluşturarak kalite ve performansı koruyabiliyoruz.

Marka ve iletişim yaratmamız gerekiyor, yapabilir misiniz?

Bu sevdiğimiz bir iş. Şirketimiz, firmaların iş stratejilerini sağlam bir marka ve iletişim stratejisi ile müşterilerine iletmelerine yardımcı olmak amacıyla oluşturulmuştur. Marka ekibimiz, çeşitli sektörlerde çekici ve güvenilir markalar oluşturabilir.

Gizlilik Tercihi Merkezi

Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler biçiminde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı çerez türlerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Ancak, bazı tanımlama bilgisi türlerinin engellenmesi, site deneyiminizi ve sunabileceğimiz hizmetleri etkileyebilir.  Kullandığımız Tüm Çerezler

Çerez Bildirimi

İçeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sağlamak ve trafiğimizi analiz etmek için çerezler kullanıyoruz. Ayrıca sitemizi kullanımınızla ilgili bilgileri sosyal medya, reklamcılık ve analiz ortaklarımızla paylaşıyoruz.

Call Now Button0530 786 66 30